Wij vinden het heel vervelend indien u een klacht heeft maar bespreken dit uiteraard graag met u. U kunt een klacht op verschillende manieren kenbaar maken.

 

  • Een duidelijke omschrijving van uw klacht alsmede uw naam, adres, woonplaatsgegevens en relatienummer kunt u mailen naar info@sem.nl of per post sturen naar SEM.nl B.V., Generaal Vetterstraat 75 C, 1059 BT Amsterdam.
  • Natuurlijk kunt u uw klacht ook telefonisch aan ons melden. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 020 220 3901. Wij zullen u echter wel altijd vragen om uw klacht per e-mail te bevestigen.

 

SEM.nl zal uw klacht altijd zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Na zorgvuldige inventarisatie komen wij dan mogelijk bij u terug voor aanvullende informatie maar uiterlijk na zes weken ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie.

Indien u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u zich richten tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) waarbij SEM.nl is aangesloten. Op de website van Kifid (www.kifid.nl) vindt u meer informatie. Ook kunt u uw klacht bij een rechter neerleggen. Indien uw klacht eenmaal door een rechter is behandeld, kan deze niet meer door het Kifid in behandeling worden genomen.


Afspraak maken?